Prvé kontakty boli nadviazané pred viac ako 20 rokmi na veľtrhu pneumatík v Essene. V roku 2004 dorazili prvé profily pre nákladné vozidlá do skladu Bohnenkamp v Osnabrücku v Dolnom Sasku. Takto sa začal spoločný a najmä úspešný príbeh spoločností Windpower a Bohnenkamp. Odvtedy tieto dve značky spája dlhodobé partnerstvo, ktoré sa vyznačuje v neposlednom rade dobrými osobnými väzbami.
Začiatok spolupráce v roku 2004 otvoril obom partnerom nové príležitosti. Značka Windpower získala priamy prístup na nemecký a stredoeurópsky trh prostredníctvom veľkoobchodu s pneumatikami. Pre spoločnosť Bohnenkamp obchodný vzťah znamenal vstup spoločnosti do obchodu s pneumatikami pre nákladné vozidlá.
Vďaka Windpower otvára Bohnenkamp cestu aj pre nákladné vozidlá
Keď v marci 2004 dorazila prvá dodávka kontajnerov Windpower s takmer 3 000 regionálnymi dezénmi v 16 rôznych veľkostiach, vybraní testovací zákazníci spoločnosti Bohnenkamp AG mali prístup k pneumatikám. Jazdili a hodnotili novú značku a rýchlo potvrdili dobrú kvalitu výrobkov. "Táto počiatočná spätná väzba nás motivovala k predaju produktov našim maloobchodným zákazníkom, najprv v celom Nemecku a potom aj prostredníctvom dcérskych spoločností v ďalších krajinách," zhrnul prvé roky Karsten Krückeberg, manažér obchodnej jednotky v spoločnosti Bohnenkamp. Za ten čas sa Windpower etabloval aj na ostatných trhoch, kde Bohnenkamp pôsobí. Napríklad kolegovia z pobočiek v strednej Európe dostávajú takisto skvelú odozvu na pneumatiky Windpower. Naozaj pozitívne recenzie získavajú nielen kolegovia v Nemecku, ale takisto aj my na Slovensku a v Českej republike dostávame skvelý odozvou na pneumatiky značky Windpower.
Ďalší krok sa uskutočnil v roku 2011, keď Bohnenkamp pevne založil značku Windpower a jej profily na trhoch svojej skupiny a začal pracovať s novou identitou značky a komplexnou kampaňou. Súčasťou kampane boli pravidelné vystúpenia na autosalóne úžitkových vozidiel IAA od roku 2012. Značka Windpower sa stala známou aj v súvislosti s Veľkou cenou Truck Grand Prix. Dlhé roky podporovala úspešný tím Lenz Racing. Henrik Schmudde, vedúci marketingu spoločnosti Bohnenkamp, komentuje: "Kvalita Windpower bola už v tom čase vynikajúca a nastal čas, aby sme ďalej etablovali produkty na trhu. Po vhodnej príprave nám výrobca dal zelenú, aby sme pre značku pripravili úplne nový imidž a zvýšili povedomie širokou kampaňou. Náš záväzok sa vyplatil obom stranám. Dokonca aj dnes Windpower využíva rôzne prvky kampane po celom svete, ktoré sme vtedy vyvinuli tu v Bohnenkamp."
Windpower exkluzívne v Bohnenkamp
Bohnenkamp pokračuje v predaji populárnych pneumatík Windpower. Sortiment profilov nákladných vozidiel a ľahkých nákladných vozidiel sa rozrástol zo 16 na začiatku na celkovo 94 rôznych veľkostí. V Bohnenkamp sme hrdí, že sme súčasťou úspešného príbehu jedného z najväčších čínskych výrobcov pneumatík. Karsten Krückeberg, ktorý vedie divíziu EM a nákladných vozidiel v Bohnenkamp, sa teší na jubilejný rok: "Za posledné dve desaťročia sme sa pevne etablovali so značkou Windpower a chceme si to uctiť v nasledujúcich mesiacoch. V priebehu roka pripravujeme pre našich zákazníkov a partnerov rôzne atraktívne kampane, pre ktoré sa oplatí zostať v obraze na kanáloch Bohnenkamp," sľubuje Krückeberg
Windpower v skratke
Či už ide o jazdu na dlhé vzdialenosti, regionálne použitie, náročnejšie použitie na ceste / v teréne alebo mestskú premávku - Windpower ponúka optimálne riešenie pre každú aplikáciu. Série Windpower Pro a W kombinujú najvyššiu kvalitu a výkon a spájajú taliansky dizajn s najmodernejšou technológiou.